فروش سقف کاذب در مشهد

فروش سقف کاذب در مشهد

کارخانه آداک پوشش شرق، سابقه فروش سقف کاذب در مشهد را بیش از 20 سال است که در کارنامه خود دارد. این فروش به کل ایران و حتی صادرات گسترده به کشورهای همسایه مثل عراق، ارمنستان، ترکیه و کشورهای آسیای مرکزی مثل قزاقستان رسیده است.

در ساختمان های اداری و گاها مسکونی، نصب و اجرای سقف کاذب امری ضروری بوده و طراحان از طرح های مختلف این خدمات بهره مند می شوند. نیروهای متخصص نیز در تمام نقاط کشور به فعالیت مشغول بوده و در ساختمان های معمولا اداری با کاربری های مختلف، خدمات اجرا و فروش سقف کاذب در مشهد را ارائه می دهند. در ادامه مطلب در مورد اینگونه خدمات بیشتر خواهید خواند.

مزایای نصب و فروش سقف کاذب در مشهد

از بارزترین ویژگی های این خدمات می توان به نقش آن در نورپردازی محیط اشاره کرد. مدل های مختلف نورپردازی مخفی و نصب لوستر فضا را زیباتر نشان می دهند. به این ترتیب نیروهای ماهر با توجه به نوع فضا و وسعت آن، مدل های متفاوت و گیرایی را برای نورپردازی حرفه ای ایجاد می کنند.

عایق بودن سقف کاذب در برابر صدا از دیگر مزایای این خدمات است. بعبارتی می توانیم با نصب و اجرای این سقف تا حد زیادی به بهبود شرایط آکوستیکی فضای خود اضافه کنیم. پنهان شدن لوله ها، کانال ها و تجهیزات تأسیساتی ساختمان نیز از دیگر مزیت های این طرح هاست. فضاهای متفاوت در هر خانه یا ساختمان مانند پذیرایی، نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه، نوع متفاوتی از این نوع سقف را می طلبند.

انواع سقف کاذب

در گذشته فقط برند کناف برای طراحان و سازندگان مطرح و شناخته شده بود. اما اخیرا انواع طرح ها و مدل های پنل سقف کاذب توسط نیروهای متخصص اجرا و نصب می شوند. با این حال برای انتخاب سقف کاذب مناسب با محیط، لازم است نکاتی را مدنظر داشته باشید. پاسخ دادن به سوال های زیر می تواند تا حد زیادی به شما در انتخاب نوع این خدمات کمک کند.

  • محیط اجرایی برای سقف خشک است یا مرطوب؟
  • فضای مورد نیاز برای تاسیسات ساختمان به چه صورت خواهد بود؟
  • ویژگی عایق صدا تا چه اندازه اهمیت دارد؟
  • چه میزان بودجه برای نصب این نوع سقف در نظر گرفته اید؟

فروش سقف کاذب در مشهد

در حالت کلی سقف کاذب که به تایل گچی با روکش پی وی سی نیز شناخته می شود، دارای دو نوع متفاوت است که به دو روش متفاوت توسط نصاب اجرا می شود. انتخاب نوع و روش اجرای این سقف، با توجه به شرایط پروژه و نوع طراحی صورت می گیرد.

حتما بخوانید: تایل گچی چیست؟

سازه های سقفی یا سپری

سازه های سقفی از قدیمی ترین مواد سقف کاذب پی وی سی بوده که به صورت نر و ماده چفت می شوند. تایل های گچی روی این سازه های 60 در 60 سانتیمتر قرار گرفته و طرح سقف را تکمیل می کنند. سقف کاذب بدون نیاز به هیچگونه پیچ و یا پرچ و دریل کاری توسط کلیپس به سپری ها وصل می شوند که اصطلاحا به سازه های کلیک نیز معروف هستند.

سقف کاذب در سرویس بهداشتی

این نوع سقف برای سرویس بهداشتی باید از پی وی سی خالص ساخته شود که از مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت برخوردار است. این نوع از جنس خاص سقف دارای وزن کمی بوده و به بار مرده ساختمان اضافه نمی کند. این ماده در برابر حرارت و آتش سوزی نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. تایل پی وی سی خالص در حال حاضر از محصولات کارخانه آداک پوشش شرق نمی باشد.

برای خرید سقف کاذب در مشهد و یا در هر جایی از جهان که هستید، می توانید مستقیما با کارشناسان فروش و یا نمایندگی های مجاز آداک پوشش شرق ارتباط بگیرید.

مقالات


دسته بندی


پروژه ها


اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل